Created with Webwave CMS
Copyright 2019 bossKa Beauty
+48 665 435 588
bosskabeauty@gmail.com
Adres:
Studio Urody
bossKa Beauty
ul. Bohaterów Warszawy 5
bossKa Beauty
Kosmetologia estetyczna
Godziny otwarcia
poniedziałek 8:00-16:00
wtorek 10:00-20:00
środa 8:00-16:00
czwartek 10:00-20:00
piątek 8:00-16:00
sobota 10:00-14:00
niedziela Zamknięte
Kontakt
1. Godziny otwarcia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb klientów.
2. Przed dokonaniem rezerwacji terminu bardzo proszę o zapoznanie się z przeciwwskazaniami do wykonywania zabiegu.
3. Proszę o punktualność. W przypadku spóźnienia nie gwarantuje wykonania zabiegu, jeśli zakłóci to rytm i system mojej pracy.
4. Konsultacja jest bezpłatna i odbywa się obowiązkowo przed każdym zabiegiem.
5. Jeżeli klient miał wykonany zabieg makijażu permanentnego wcześniej/przez inną linergistkę, obowiązkowo proszę o zgłoszenie tego faktu wcześniej, ponieważ zdarza się, że korekta/naprawa starego makijażu jest niemożliwa i należy go wcześniej rozjaśnić lub usunąć zabiegiem laserowym lub removerem.
6. Korekty makijażu permanentnego po innych salonach wyceniane są indywidualnie i zwykle traktowane jako usługa wykonywana od początku i jest pełnopłatna.
7. Wszystkie korekty po innych salonach/ linergistkach należy skonsultować przed zarezerwowaniem terminu. Jestem w stanie skorygować stary makijaż nanosząc na niego nowy. Koszt pigmentacji naprawczej jest równy nowej pigmentacji wraz z korektą, cena ustalana jest indywidualnie na konsultacji.
8. Rezerwacji dokonuje się przez portal moment.pl/bosskabeauty, telefonicznie, mailowo na adres bosskabeauty@gmail.com lub osobiście w salonie.
9. Zabieg makijażu permanentnego przebiega w dwóch etapach - zabieg główny i korekta/dopigmentowanie.
10. W cenę zabiegu wliczone jest dopigmentowanie, które zostaje wykonane między 6 tygodniem a 2 miesiącem po pierwszym zabiegu oraz wszystkie produkty niezbędne do wykonania zabiegu.
11. Klientka, która nie zjawi się z jakichkolwiek przyczyn na korekcie lub jej nie odwoła na min. 3 dni przed wizytą, to uważa się ją za odbytą i kolejna umówiona korekta jest już płatna. Szanujmy swój czas. Dokładną cenę usługi w tej sytuacji ustala linergistka podczas wizyty lub kontaktu telefonicznego/mailowego.
12. Należy mieć świadomość, iż przełożenie terminu wizyty/ korekty wiąże się z oczekiwaniem na pierwszy wolny termin.
13. Klientka, która wykonywała zabieg w Salonie bossKa Beauty, ale po zabiegu dowiedziała się np. o ciąży lub zaczęła w między czasie korzystać z zabiegów, które są przeciwwskazaniem do zabiegu wówczas korekta jest oddalona w czasie i koszt owej korekty ustalany jest indywidualnie. Sytuacja również dotyczy osób, które nie mogą z przyczyn niezależnych wykonać korekty w czasie do 2 miesięcy.
14. Nie zjawienie się na korekcie w wyznaczonym terminie oznacza nieukończenie zabiegu, utratę możliwości do
jakichkolwiek roszczeń dotyczących braków w wykonanej pigmentacji oraz makijaż może nie spełniać oczekiwań względem klienta. Nie wykonanie korekty spowoduje niepełny efekt zabiegu, a trwałość zabiegu będzie krótsza.
15. Zastrzegamy prawo odmowy wykonania zabiegu bez podania przyczyny.
16. Na wszystkie wiadomości odpisuję w wolnej chwili, proszę o cierpliwość
17. Czas makijażu permanentnego w zależności od miejsca wynosi między 2-4h. Zarezerwuj sobie ten czas.
18. Podczas zabiegu, mimo zastosowania znieczulenia, możliwe jest odczuwanie bólu, stopień nasilenia uzależniony jest od indywidualnego progu bólowego.
19. Przed przystąpieniem do pigmentacji odbywa się konsultacja, na której klient przedstawia swoje oczekiwania oraz preferencje. Kolejnym etapem jest wizualizacja za pomocą rysunku oraz analiza kolorystyczna.
20. Pigmentację zawsze poprzedza rysunek wstępny, który musi być koniecznie zaakceptowany przez klienta.
21. Przy pigmentacji ust należy przyjmować środek przeciwwirusowy Heviran/Hascovir w dawce 400-800 mg na dobę przed okres 3-7 dni przed i po zabiegu. pigmentacji.
22. Na zabiegu wykonywana jest dokumentacja fotograficzna.
23. Trwałość makijażu permanentnego jest uzależniona od indywidualnych cech i rodzaju skóry, jej wieku i szybkości regeneracji, pielęgnacji, typu cery, techniki
pigmentacji, jak również od jej preferencji do przyjmowania pigmentu. Trwały makijaż jest możliwy do uzyskania przy właściwej pielęgnacji zarówno przed jak i po zabiegu oraz po wykonaniu pierwszego dopigmentowania.
24. Klienci zobowiązani są do poinformowania o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.
25. Bezpośrednio przed zabiegiem podczas konsultacji Klient zobowiązany jest wypełnić dokumentację medyczną przeznaczoną do konkretnego zabiegu w celu wykluczenia wszelkich przeciwwskazań do wykonania pigmentacji oraz zaleceń wpływających na efekt końcowy.
26. Klienci są zobowiązani o poinformowaniu o stanie swojego zdrowia.
27 Klientka rezerwując termin wizyty zobowiązana jest do podania swojego prawdziwego imienia i nazwiska, oraz aktualnego numeru kontaktowego.
28. Odświeżenie makijażu permanentnego do roku to 50% wartości zabiegu w cenie regularnej, między rokiem do 2 lat to 70%, a okres po 2 latach od pierwszego zabiegu to 100% ceny zabiegu.
29. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie salonu zobowiązane są do przestrzegania niniejszego regulaminu.
30. Salon bossKa Beauty zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
31. Voucher prezentowy nie można łączyć z promocjami i rabatami.
32. Bon Prezentowy/Voucher jest dokumentem wystawianym przez bossKa Beauty mającym postać zaproszenia na zabieg albo postać bona kwotowego.
33. Voucher jest ważny przez okres 6 miesięcy od daty jego zakupu.
34. Posiadacz vouchera zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji terminu wizyty.
35. Przed skorzystaniem z zabiegów należy okazać voucher.
36. Voucher nie jest środkiem płatniczym.
37. Nie ma możliwości zwrotu gotówki z bonu, którego wartość jest wyższa od kwoty wykorzystanego zabiegu. Istnieje możliwość dopłaty do posiadanego vouchera, którego wartość jest niższa niż usługa, z której chce skorzystać osoba obdarowana.
38. Voucher nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę zarówno w całości jak i częściowo.
39. Bon może zostać wykorzystany w całości lub podczas kilku wizyt w salonie.
40. Nie wykorzystana różnica nie jest zwracana w postaci gotówki.